“Силите
на злото са нахлули в страната. Лабиринт от зло се е появил в кралството и
легиони от чудовища извират от гнусните му дълбини. Кралят е призовал малка
група от герои, Защитниците на Целомъдрието, за да победят демона вътре и
спасят земята от зловеща съдба!
„Атака на лабиринта” е 2D игра, наподобяваща някогашните 8-битови, които играехме през 90-те. Управлението е много компактно: четири бутона за придвижване на героя, един за използване на свитъци, а с мишката се стреля/удря във всички посоки. Сюжетът е класически аркаден dungeon crawler, в който може да избираме измежду четири персонажа, които се ъпгрейдват до две нива. Всеки от тях започва с различни показатели за сила на атаката, бързина на движението, защита и бързина на атаката. Класовете са следните:
- Стрелец – както се разбира от името, атаката му е далечна. По мое мнение, с него играта е най-лесна, понеже на втория ъпгрейд стрелите минават през стени и препятствия.
- Магьосник – също персонаж с далечна атака, която е по-мащабна, но за сметка на това не минава през стени и обекти.
- Рицар – войн с меч за близък бой. Когато замахва с оръжието си, се създава малко силово поле. Персонажът е подходящ за по-напреднали в играта.
- Дракон – също за близък бой, стартира с най-силната атака, но за сметка на това в началото е по-бавен.
След като изберем герой, трябва да минем през 10 подземия по следния начин: някъде из нивото има ключ, карта и ключалка, зад която се крие краят на съответния лабиринт. С помощта на картата може да наблюдаваме къде точно се намираме. Тя не е задължително условие за минаването, но помага изключително много. Докато убиваме различни чудовища, може да събираме злато, сърца (пълнещи енергията ни) и скролове. Всеки свитък има различна функция и с напредването на играта асортиментът им се увеличава. Накратко, биват следните видове:
- Пълни енергията на макс
- Създава щит около персонажа и го прави неуязвим за известно време
- Завърта около героя боздуган
- Пуска прилеп, който убива враговете
- Превръща всички чудовища на екрана в скъпоценности
- Унищожава отведнъж всички чудовища на екрана
Едно нещата, които правят „Атака на лабиринта” интересна всеки път е, че нивата се генерират произволно. Ако си умрял някъде и започнеш играта наново, дизайнът ще е съвсем различен. Играта не е лесна, затова създателите са дали възможността за нещо като чекпойнти: в началото може да влезем в портали 1, 2 или 3, като зад всеки от тях се крият по 3-4 нива. Из тях са пръснати търговци, от които може да купуваме свитъци, сърца, животи и дори ъпдейти за показателите. Има няколко финални боса, а последният е Черномансъра.
Страхотна игра, изключително съм доволен, че
попаднах на нея! Създадена е през 2015 година от Timedrop Studios, а в момента е
безплатна.
Няма коментари:
Публикуване на коментар
Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.